Gå direkt till innehåll

Nyhetsarkiv

Försvåra inte digitaliseringen genom att försämra människors möjlighet att kommunicera

Försvåra inte digitaliseringen genom att försämra människors möjlighet att kommunicera

Telia har idag bemött PTS preliminära beslut om att ta bort möjligheten för Telias kunder att fortsätta använda sociala medier när den generella surfmängden är förbrukad. PTS vill att vi begränsar vår tjänst som älskas av våra kunder. Vi vill låta våra kunder kommunicera obegränsat i sociala medier precis som med SMS och telefoni och tycker att PTS har tolkat EU-reglerna för snävt.

Nya beteenden utmanar företagen kring framtidens kundmöte

Nya beteenden utmanar företagen kring framtidens kundmöte

En lyckad omställning till framtidens kundmöte är avgörande för att företag ska förbättra kundupplevelsen och samtidigt öka lönsamhet och intäkter. Lyckas man inte riskerar man att bli omsprungen, enligt ny rapport från Telia och Arthur D. Little. Enkelhet för kunden kommer att vara det centrala; en enhetlig upplevelse helt anpassad för det specifika behovet – sömlöst, personligt och i rätt tid.

Visa mer

Välkommen till Telia

I över 165 år har vi skapat fler möjligheter för fler människor. Det är vårt arv, vår drivkraft och vår framtid. Med cirka 19000 medarbetare i sju länder, varav 4 100 kollegor i Sverige, erbjuder vi den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera och innovera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Från torpet till storstaden, kontoret till vardagsrummet och från vårdcentralen till bussresan skapar vi en bättre vardag. Det är Telia.

Läs mer på www.telia.se
Drift och avbrott hittar du på: https://www.telia.se/privat/driftinformation